Counting Till 2 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Sam - WaarBenJij.nu Counting Till 2 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Sam - WaarBenJij.nu

Counting Till 2

Door: Samvdlaan

Blijf op de hoogte en volg Sam

02 Juni 2010 | Nederland, Breda

Over 2 dagen is het eindelijk zover. De langverwachte reis waar ik al eeuwen naar uitkijk breekt aan! Een trip naar de USA waarin we de benodigde avonturen tegenkomen van Phoenix, Flagstaff-Arizona, Las Vegas & natuurlijk New York City! Hier gaan we niet alleen de 'under <21-rule' ervaren, 'What happen in Vegas stays in Vegas´ & 'Creating our own fortunes and call them fate', maar heb ik ook daadwerkelijk een doel te bereiken om weer 12 credits voor mijn geliefde opleiding binnen te slepen. Eerder omkopen, maar dat laten we even terzijde.
De gehele Film industrie word door ons als ware Producers van concept tot uitvoering tot het uiterste gebracht. Na 3 weken moeten we in staat zijn de gehele voorbereide uitzending vlekkeloos te laten verlopen bij een live-uitvoering. Piece of cake inderdaad..

Dit Reisblog is weliswaar meer een informatief blog voor al mijn vrienden en familie ipv mijn entertainment blog: http://samvdlaan.web-log.nl/ Mijn Reisblogs worden snel getypt en hebben daarom niet de nodige overdachte zinnen die we allemaal zo leuk vinden:) Foto´s zal ik waarschijnlijk veelal uploaden op Facebook en maybe via hyves. Dit neemt niet weg dat jullie het niet leuk gaan vinden om te lezen en te volgen, but You Have Been Warned!

We shall see wat deze amazing trip ons zal leiden. I'll keep you posted!

Xx

  • 02 Juni 2010 - 08:17

    Sam:

    test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Sam

De Semi-backpacker, oftewel 'Glampacker'

Actief sinds 02 Juni 2010
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 8111

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 30 April 2014

Sammie's Going Down Under!

04 Juni 2010 - 04 Juli 2010

United States of America

Landen bezocht: