The City That Never Sleeps.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sam - WaarBenJij.nu The City That Never Sleeps.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sam - WaarBenJij.nu

The City That Never Sleeps..

Door: Samvdlaan

Blijf op de hoogte en volg Sam

02 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Op de New Yorkse TV komen de meest belachelijke reclames voorbij waarna onze lachspieren getraind worden met de disaster movie, prachtig gewoon! Toch is het vermaak van piano´s midden op straat net zo goed entertainment. Net zoals de Poffy Dolls. De Poffy Dolls is een meidenbandje die bestaat uit 4 nederlandse meiden en hun New Yorkse avonturen. Na meerdere piano’s op straat gespot te hebben, dansende & zingende mensen in de Subway kunnen wij natuurlijk niet achterblijven. Met onze beatbox kunsten ‘Poffertjes/Pannenkoeken’ ontstaat al snel de Poffy Dolls met 4 chicks en hun alterego’s: Koala (lief/zorgzaam), Kip (Druk, veel kletsen), Hangoor Konijn (Lief, mak) & de Pauw (Diva). Oftewel, Jane, Robyn, Thes & Moi. Zingend, rappend & dansend gaan we alle subways door en de reacties waren overweldigend. Opweg naar de Statue of Liberty met de Staten Island Ferry worden onze zorgvuldige kapsels verwaaid waarna we met onze make-over hairdo’s foto’s konden maken bij Lady Liberty herself.

Terrasje in Little Italy met onze favo drankje Cola Vanille (die we non stop drinken ondanks dat we waarschijnlijk de afgelopen maanden aardig zijn aangekomen) gaf ons weer de benodigde energie om te genieten van de Italiaanse omgeving gevolgd door Chinatown, Soho & Noho. Geweldige plekjes om kleine boutiekjes te spotten.
Onze Broadway ervaring werd al snel verijkt met de Musical: ‘’ In The Height’’. Een geweldige musical dat mijn bezoek meer dan waard was als een ware Lyrical Hiphop dans liefhebbende media studente. Zang was ook meer gemixt met rap wat de musical een nog geweldigere ervaring maakte. Na de musical gingen we nog even langs de Forever 21 om te genieten van ons favoriete nachtshoppen. De laatste cadeautjes inslaan en opzoek naar het o zo geweldige jurkjes die we nog geen 2 dagen geleden hebben gespot brengt ons al snel bij de pijnlijke waarheid die Elliot ons meegeeft. Hij leert ons de enige echte Forever 21 Rule: Koop gelijk want elke dag hebben ze een andere collectie, great.. Hierna is het tijd voor een uitgebreide work-out waar Thes & Ik privé buikdans lessen krijgen van Jane en we verder dansen op de meest belachelijke nummers ever!
Na ons uitgebreide schoonheidsslaapje staan we in de subway onderweg naar 5th Avenue waar een heel stel schattige jongens staan. Zodra ze uitstappen zwaaien ze uitgebreid en ik zwaai uiteraard terug wat al snel beantwoord word met een hartje gevormd met de duim & wijsvingers van de boy in de vorm van een kloppend hart, erg schattig! Mijn hart ging vanzelf al snel tekeer in de nog onbetaalbare Henri Bendel Store waar alle items van Gossip Girl te vinden is, gevolgd door de Abercombie & Fitch waar alle plaatselijk modellen werken. Op onze checklist was het picture-met-een-model nog niet vervuld, dus deze perfecte kans lieten we uiteraard niet liggen! Met een poloraid camera hebben we de perfecte shirtloze foto met een model gechecked. Met m’n nieuwe hoedjes en jane’s strikjes koffer gaan we snel onderweg naar onze meeting met onze Arizona-gang die momenteel ook in New York verblijven, in dit geval Jochem, Milou & Lody. Gezellig uit eten en chillen in het hostel van Lody & Milou. Uiteindelijk besluiten we maar terug te gaan naar ons hotel en de rest van de nacht te spenderen aan koffer inpakken, foto’s delen en herinneringen ophalen. Het voelt echt raar om te bedenken dat onze reis er nu écht bijna op zit. De USA maand waar we zolang op hadden gewacht is bijna voorbij. De band tussen ons is enorm gegroeid in no time en wat voor de meeste in Nederland aanvoelde alsof we al heel lang weg zijn is het voor ons gevoel omgevlogen in sneltrein vaart! Ik wil nog even niet aan het pijnlijke vertrek denken, dus bij deze: Lots of love from the city that never sleeps!

  • 02 Juli 2010 - 11:54

    Lucas:

    de pauw:p, diva:-) whehe, past wel bij je;-)


  • 05 Juli 2010 - 07:49

    Seema:

    wow ik had deze gewoon nog niet gelezen. i'm so sorry.. komt omdat nederland die dag speelde. en ik was natuurlijk erg zenuwachtig. laten we zeggen, mijn hele lichaam trilde en mijn hart sprong bijna uit mijn lichaam. en die zenuwen ehb ik dinsdag weer. als ik dat maar overleef.

    ik ben jaloerss satc/gg volgende keer ga ik met je mee. boeien dat ik niet op jou school zit. ik ben wel een figurant;)

    (L)

    je altijd trouwe lezer, beter te laat dan niet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sam

De Semi-backpacker, oftewel 'Glampacker'

Actief sinds 02 Juni 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 8104

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 30 April 2014

Sammie's Going Down Under!

04 Juni 2010 - 04 Juli 2010

United States of America

Landen bezocht: