Life's a challenge - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sam - WaarBenJij.nu Life's a challenge - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sam - WaarBenJij.nu

Life's a challenge

Door: Samvdlaan

Blijf op de hoogte en volg Sam

26 Juni 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Downtown en de Mall waren een pre als ik en de andere anchors (presentator) onze outfit voor de liveshow moeten uitzoeken. Met Victoria secret, A&F en Charlotte Russe knutselde we met gemak een outfit in elkaar en zijn officieel klaar voor de stresswekende liveshow.
Na 2 run true’s slaat de klok 10 AM, het precieze moment waar we het komende half uur in geen mogelijkheid mogen falen. Helaas zijn er zo de ‘technische fouten’ voor de meest voor de hand liggende aspecten die we van te voren nooit hadden gemerkt. Gelukkig hebben we allen professioneel opgelost en was de Liveshow een groot succes! Blij en opgelucht krijgen we een speech van Brandon, Charlie & Dr. Hoskens die erg positief uitpakt tot onze grote verbazing. We zijn overduidelijk een uitdagende groep die niet met de ‘safe area’ akkoord ging, uitdagingen aannemen en onszelf tot het limiet pushen. We nailed it, It’s a wrap!
We hebben de afgelopen maand ongelofelijk veel geleerd en ik ben ook echt trots op het resultaat die ik jullie allemaal zo snel mogelijk zal showen! Het einde van de Liveshow vierde we met de overwinning van het Nederlands voetbal team waar iedereen uit z’n dak ging bij de goals of wegsmelte bij het zien van onze keeper Stekelenburg.
Nu ik dit type besef ik pas hoe snel deze maand is omgevlogen en dat dit een moment of a lifetime is die we nooit meer zullen vergeten. Het leven van een Amerikaanse student op een campus hebben we met ze alle mogen ervaren en ondanks we het zelf misschien nog niet doorhebben was dit een beginnende uitdaging die we zeer wel gaan missen!

Voor Ik, Thes, Rob & Jane naar Minneapolis & New Cork City vliegen genieten we vandaag nog van de laatste officiële dag op de campus. Beginnend bij Marmon Lake zijn Evelien, Lianne, Daph & Ik in een quad buggy gaan berijden door de bergen, supertoffe ervaring! Met onze geweldige lach en charmes krijgen wij het uiteraard als enige voor elkaar om dit zonder kosten mee te mogen maken! Bij de lunch in een plaatselijk restaurant leer ik Cory kennen, een echte Amerikaan die per toeval over een maand in Breda op de NHTV komt studeren. De dag word afgesloten met het terugkijken van onze Liveshows & de Diploma uitreiking.
Bij deze zijn wij echte Northern Arizona University afgestudeerde aan de Media & Communicatie project. Ik ga iedereen hier echt ontzettend missen ondanks dat ik erg veel zin heb in gewoon vakantie at New York City! Dit dubbele gevoel zal wel blijven maar nu gaan we nog genieten van onze laatste avond hier in Flagstaff,Arizona at Granny’s Closet met heel de groep!
Next blog vanuit NYC! But for now, Much Love from Arizona!

• 26 Juni 2010 - 07:59

Lucas:

Victoria's secret? Ok ok, interessant:).
    Maarre "wegsmelte bij het zien van onze keeper Stekelenburg", bij Stekelenburg:-O??

Nou veel plezier in the Big Apple! You'll enjoy it!